Businessløsning til udgifter
Opnå fuld kontrol over virksomhedens udgifter med Wallester
Gør hverdagen nem for dig og dine medarbejdere. Lad medarbejderne selv tage hånd om indkøb med Wallester Business – en alt-i-én løsning til at kontrollere virksomhedens udgifter. Wallester Business-platform er helt gratis.
Med Wallester Business kan du holde styr på alle udgifter og samtidig ha’ det fulde overblik, når dine medarbejdere foretager køb for virksomheden. Der er mulighed for udstedelse af både fysisk og virtuelle kort med IBAN-konto hurtigt og nemt.
- Intet tilmeldingsgebyr
- Ingen konfigurationsgebyr
- Intet månedligt gebyr
- Intet mobilappgebyr
- Intet fysisk kortudstedelsesgebyr
- Intet virtuelt kortudstedelsesgebyr
Grundlæggende platformsfunktioner og multifunktionelle kort kr. 0, – pr. måned
Få 300 virtuelle kort GRATIS lige efter onlineregistrering og et ubegrænset antal fysiske kort – gælder alle nye klienter
>> REGISTRER DIG I DAG på Wallester Business<<
Wallester tager en lille procentdel af hver transaktion hos den handlende. Det vil sige, at procentdelen allerede er inkluderet i de priser, som kunderne finder i butikker, online m.m.
8 unikke fordele med Wallester
Dette er blot nogle af de mange fordele med Wallester:
Wallester har et direkte partnerskab med Visa og er Visa Principal Member, Visa Ready Certified samt Visa FinTech Fast Track-medlem.