Businessløsning til udgifter

Opnå fuld kontrol over virksomhedens udgifter med Wallester

Gør hverdagen nem for dig og dine medarbejdere. Lad medarbejderne selv tage hånd om indkøb med Wallester Business – en alt-i-én løsning til at kontrollere virksomhedens udgifter. Wallester Business-platform er helt gratis.

Med Wallester Business kan du holde styr på alle udgifter og samtidig ha’ det fulde overblik, når dine medarbejdere foretager køb for virksomheden. Der er mulighed for udstedelse af både fysisk og virtuelle kort med IBAN-konto hurtigt og nemt.

  • Intet tilmeldingsgebyr
  • Ingen konfigurationsgebyr
  • Intet månedligt gebyr
  • Intet mobilappgebyr
  • Intet fysisk kortudstedelsesgebyr
  • Intet virtuelt kortudstedelsesgebyr

Grundlæggende platformsfunktioner og multifunktionelle kort kr. 0, – pr. måned
Få 300 virtuelle kort GRATIS lige efter onlineregistrering og et ubegrænset antal fysiske kort – gælder alle nye klienter

>> REGISTRER DIG I DAG på Wallester Business<<

Wallester tager en lille procentdel af hver transaktion hos den handlende. Det vil sige, at procentdelen allerede er inkluderet i de priser, som kunderne finder i butikker, online m.m.

8 unikke fordele med Wallester

Dette er blot nogle af de mange fordele med Wallester:

1. Udsted virtuelle kort på farten

Udsted ubegrænsede virtuelle kort, og gi’ dine medarbejdere ansvaret for at købe annoncer på online platforme.

2. Optimalt til køb af f.eks. online annoncering

Placer tusindvis af annoncekampagner og administrer hver af dem via separate virtuelle kort.

3. Fuld kontrol over alle udgifter

Indstil købsgrænser i overensstemmelse med forskellige sikkerhedsparametre, som reducerer svindelrisikoen ved køb.

4. Spor transaktioner i realtid

Få øjeblikkelige notifikationer på hver eneste transaktion – på den måde har du fuldt overblik over alle betalinger.

5. Vælg en valuta efter eget valg

Foretag køb i en bestemt valuta – omregn til den mest fordelagtige valutakurs.

6. Godkend nemt køb

Godkend hurtigt og nemt købsanmodninger fra medarbejdere.

7. Håndter nemt alle bilag

Upload fakturaer via mobilapp til bogføring.

8. Fuldt overblik over budgettet

Nem at styre budgettet med integreret regnskabsservice.

Wallester har et direkte partnerskab med Visa og er Visa Principal Member, Visa Ready Certified samt Visa FinTech Fast Track-medlem.